Váš košík
Žádné zboží
local_shipping Nakupte ještě za 1 372 Kč a získejte dopravu zdarma
Žádné zboží
Kategorie
FAQ - Často kladené dotazy
Jak mám postupovat při vytváření objednávky?
Dostupnost výrobku je u obrázku znázorněna zeleným znakem "+" v košíku – tehdy je zboží na skladě a můžete si ho objednat.
Kolik stojí doprava / poštovné?
Objednané zboží odesíláme Českou poštou, Balíkovnou, kurýrem PPL, Zásilkovnou - výdejní místo a Z-BOX a Zásilkovnou - doručení na adresu. Cena dopravy závisí na výši objednávky.
Při dodání kurýrem PPL poštovné je 92 Kč při nákupu do 1372 Kč. Pokud zvolíte dopravu Českou poštou, poštovné je 94 Kč při nákupu do 1372 Kč. Českou poštou do Balíkovne zaplatíte 69 Kč při nákupu do 1372 Kč. Cena za uložení zásilky na pobočce Zásilkovne je 68 Kč při nákupu do 1372 Kč. Doručení kurýrom Zásilkovne na adresu je 86 Kč při nákupu do 1372. Pro všechny objednávky platí, že poštovné u objednávek nad 1 372 Kč je zdarma.
Jak mohu zaplatit?
Výběr způsobu platby Šperky E-shop:
Do kolika dnů mi bude zboží doručeno?
Je-li všechno zboží z Vaší objednávky dostupné skladem, obratem Vám jej zašleme následující pracovní den. To znamená, že doma jej budete mít za 2 - 4 pracovní dny od odeslání Českou poštou, nebo za 1 - 2 pracovní dny kurýrem PPL a Zásilkovnou!
Pokud k Vám zboží v tomto termínu nedorazí, nebo nenajdete v poštovní schránce oznámení o doručení zásilky, neváhejte a kontaktujte nás. Poskytneme Vám podací číslo zásilky nebo kontakt na kurýra.
Jak postupovat při reklamaci?
Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ve smyslu platných právních předpisů. Je-li hodnota poškozeného zboží do výše zaplaceného poštovného (u vyšších objednávek předpokládaného poštovného, tedy 89,- Kč), stačí zaslat foto poškozeného výrobku.
Doporučujeme zboží zaslat v kvalitnější / bublinkové obálce, doporučeně Českou poštou, ne na dobírku. NEZASÍLEJTE ZBOŽÍ KURÝREM!!! Pokud Vám bylo doručeno poškozené / jiný druh / jiná velikost zboží, než jste si objednal(a) (tj. došlo k pochybení na naší straně), neplatíte poštovné za opakované odeslání.
Podle § 18 odst. 4 zákona o ochraně spotřebitelů vyřízení reklamace nesmí trvat déle než 30 dnů, tj. do této lhůty vyřizujeme reklamace. Naše reklamační oddělení Vás bude kontaktovat.
Mohu při reklamaci vrátit pouze část objednávky?
Ano, můžete vrátit také část objednávky.
Jak mohu uplatnit slevový kód?
Na naší webové stránce u jednotlivých produktů stále vidíte, kolik bodů můžete získat nákupem daného výrobku a jakou hodnotu má Váš slevový kupon. Abyste mohl(a) uplatnit slevové kupony z vytvořených objednávek, musíte být zaregistrován(a) na naší webové stránce. U objednávky s více produkty se Vám tyto body sčítají. Nasbírané body si na slevový kupon můžete změnit přímo ve svém kontě. Klikněte na kolonku „Moje věrnostní body“ a tam potvrďte, že si přejete změnit body na slevový kupon. Potom Vám systém vygeneruje kód, který zadáte při další objednávce. Podle počtu bodů Vám bude odečtena adekvátní částka z hodnoty Vaší objednávky. Kupon můžete uplatnit po 14 dnech od převzetí poslední zásilky a je platný od okamžiku jeho vygenerování. Datum začátku platnosti kuponu bude uvedené ve Vašem účtu v kolonce "Kupony z věrnostních bodů". Kupon je platný jeden rok. Pokud nemůžete slevu připočítat ke svojí objednávce, dejte nám o tom vědět. V žádném případe byste měli počkat s platbou objednávky, pokud se vyskytne problém s přidáním kuponu, protože u zaplacených objednávek nemůžeme upravit celkovou částku.
Jak změřit Vaši velikost prstenu?
Užitečné informace a přesné způsoby měření velikostí prstenů najdete po kliknutí na následující link: http://sperky-eshop.cz/informace/6-jak-zmerit-velikost-prstenu
Nabízíte úpravy šperků – krácení, gravírování?
Bohužel, šperky nevyrábíme, a neposkytujeme tedy žádné služby spojené s úpravou výrobků, ani gravírování. Berte prosím na vědomí, že v případě, že budete upravovat výrobky zakoupené v našem e-shopu, ztrácíte automaticky záruku na zboží.
Kdy bude vyprodaný výrobek opět skladem?
Naše stránka je denně aktualizována. Doporučujeme Vám ji sledovat, případně si nastavit notifikaci e-mailem, kterým Vás po přiskladnění okamžitě upozorníme na dostupnost žádaného produktu.
Jaká je barevná stálost výrobků?
Nejznámější způsob barvení šperků vyrobených z chirurgické oceli je koupel v elektromagnetické lázni, což znamená, že se barvivo nalepí na povrch působením elektromagnetické síly. Při výrobě oceli se nedá zabarvit samotný materiál, pouze jeho vnější povrch. Z toho vyplývá, že barva může časem vymizet. Závisí to na způsobu nošení šperků.
Vyrábíte také šperky na zakázku?
Šperky objednáváme pouze od renomovaných dodavatelů, sami je nevyrábíme.