Kategorie

FAQ - Často kladené dotazy

 

Jak mám postupovat při vytváření objednávky?

Dostupnost výrobku je u obrázku znázorněna zeleným znakem "+" v košíku – tehdy je zboží na skladě a můžete si ho objednat.

  • Nejprve je třeba vybrat správné kombinace / velikost zboží, je-li u výrobku rozbalovací políčko. POZOR! U prstenů Vám systém vloží do košíku automaticky nejnižší velikost, kterou u daného prstenu máme. Proto je stále třeba zadat správnou velikost.
  • Klikněte na ikonu Vložit do košíku – zboží automaticky "přiletí" do košíku.
  • Chcete-li pokračovat v nákupu, klidně si vyberte další zboží / velikost. Zboží, které jste již vložili do košíku, Vám v košíku zůstane.
  • Když chcete objednávku ukončit, klikněte nahoře v pravém rohu na ikonu červený nákupní košík. Na ploše uvidíte obsah Vašeho košíku, kde ještě můžete změnit počty výrobků, případně něco z košíku vyndat. Vyčíslena bude také celková suma, kterou budete platit za zboží společně s dopravou.
  • Vyplňte objednávkový formulář s potřebnými údaji.
  • Pokud jste náš věrný zákazník, nebo jste od nás vyhrál(a) / dostal(a) kupon / slevový kód, přidejte jej do správné kolonky.
  • K některým výrobkům máte k dispozici dárek. Svůj dárek si vyberete kliknutím na produkt / obrázek.
  • Po zvolení dárku přejděte na výběr dopravy a způsob platby.
  • Ještě jednou si zkontrolujte Vaše údaje a objednávku, zda jste vyplnil(a) všechna potřebná políčka.
  • Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko Další krok.
  • Potom se vám zobrazí sumarizace Vaší objednávky. V tomto kroku se ještě dá změnit způsob platby (chcete-li jej změnit, je třeba kliknout na ikonku Jiný způsob platby). V případě, že je vše v pořádku, zbývá už jen potvrdit Vaši objednávku kliknutím na ODESLAT objednávku.
  • Pokud byla objednávka správně vytvořena, po několika sekundách od nás dostanete informační e-mail.
  • V případě, že byste při vytváření objednávky narazil(a) na problém, můžete nás kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím služby Livechat. Rádi Vám pomůžeme.

 

Kolik stojí doprava / poštovné?

Dodací lhůta je 2-4 pracovní dny od odeslání Českou poštou za 94,- Kč a Balíkovnou za 69,- Kč, 1-2 pracovní dny po odeslání kurýrem PPL za 92,- Kč, Zásilkovnou - výdejní místo a Z-BOX  za 68,- Kč a Zásilkovnou - doručení na adresu za 86,- Kč.

  • Zboží je doručováno Českou poštou, kurýrem Zásilkovne nebo PPL pouze v pracovní dny! Dodání balíčků během víkendů nebo státních svátků není možné. Pouze na pobočce Balíkovne a Zásilkovne.
  • Objednávky přijaté po 9:00 hod. a během víkendu jsou vyřizovány následující pracovní den – při dodání kurýrem PPL!
  • Objednávky přijaté po 11:00 hod. a během víkendu jsou vyřizovány následující pracovní den – při dodání Zásilkovnou!
  • Objednávky přijaté po 13:00 hod. a během víkendu jsou vyřizovány následující pracovní den – při dodání Českou poštou a Balíkovnou!
  • Pro všechny objednávky platí, že poštovné u objednávek nad   1 380 Kč je zdarma.

 

Jak mohu zaplatit?

Výběr způsobu platby Šperky E-shop:

  • Za zboží zaplatíte při převzetí zásilky dobírkou
  • platebním převodem na náš účet ve FIO bance
  • PayPal
  • platba přes Gopay.

 

Do kolika dnů mi bude zboží doručeno?

Je-li všechno zboží z Vaší objednávky dostupné skladem, obratem Vám jej zašleme následující pracovní den. To znamená, že doma jej budete mít za 2 - 4 pracovní dny od odeslání Českou poštou, nebo za 1 - 2 pracovní dny kurýrem PPL a Zásilkovnou!

Pokud k Vám zboží v tomto termínu nedorazí, nebo nenajdete v poštovní schránce oznámení o doručení zásilky, neváhejte a kontaktujte nás. Poskytneme Vám podací číslo zásilky nebo kontakt na kurýra.

Objednávky se zlatými šperky přijaté po 9:00 a o víkendu budou zpracovány až následující pracovní den! Objednávky přijaté po 9:00 hod. jsou vyřizovány následující pracovní den – při dodání kurýrem PPL! Objednávky přijaté po 11:00 hod. jsou vyřizovány následující pracovní den – při dodání Zásilkovnou! Objednávky přijaté po 13:00 hod. jsou vyřizovány následující pracovní den – při dodání Českou poštou!

 

Jak postupovat při reklamaci?

Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ve smyslu platných právních předpisů. Je-li hodnota poškozeného zboží do výše zaplaceného poštovného (u vyšších objednávek předpokládaného poštovného, tedy 89,- Kč), stačí zaslat foto poškozeného výrobku.

  • Zboží i s kopií faktury a průvodním dopisem (uveďte jméno a příjmení, na které byla objednávka vytvořena, číslo faktury, pokud jej neznáte, uveďte, kdy jste u nás objednávku vytvořil(a) a  na jakou sumu +  důvod reklamace) nám zašlete na adresu: Šperky s.r.o., P.O.BOX 44, Hodonín 1 695 01.
  • Máte-li další otázky, pište prosím na reklamacie@sperky-eshop.sk.

Doporučujeme zboží zaslat v kvalitnější / bublinkové obálce, doporučeně Českou poštou, ne na dobírku. NEZASÍLEJTE ZBOŽÍ KURÝREM!!! Pokud Vám bylo doručeno poškozené / jiný druh / jiná velikost zboží, než jste si objednal(a) (tj. došlo k pochybení na naší straně), neplatíte poštovné za opakované odeslání.

Podle § 18 odst. 4 zákona o ochraně spotřebitelů vyřízení reklamace nesmí trvat déle než 30 dnů, tj. do této lhůty vyřizujeme reklamace. Naše reklamační oddělení Vás bude kontaktovat.

 

Mohu při reklamaci vrátit pouze část objednávky?

Ano, můžete vrátit také část objednávky.

 

Jak mohu uplatnit slevový kód?

Na naší webové stránce u jednotlivých produktů stále vidíte, kolik bodů můžete získat nákupem daného výrobku a jakou hodnotu má Váš slevový kupon. Abyste mohl(a) uplatnit slevové kupony z vytvořených objednávek, musíte být zaregistrován(a) na naší webové stránce. U objednávky s více produkty se Vám tyto body sčítají. Nasbírané body si na slevový kupon můžete změnit přímo ve svém kontě. Klikněte na kolonku „Moje věrnostní body“ a tam potvrďte, že si přejete změnit body na slevový kupon. Potom Vám systém vygeneruje kód, který zadáte při další objednávce. Podle počtu bodů Vám bude odečtena adekvátní částka z hodnoty Vaší objednávky. Kupon můžete uplatnit po 14 dnech od převzetí poslední zásilky a  je platný od okamžiku jeho vygenerování. Datum začátku platnosti kuponu bude uvedené ve Vašem účtu v kolonce "Kupony z věrnostních bodů". Kupon je platný jeden rok. Pokud nemůžete slevu připočítat ke svojí objednávce, dejte nám o tom vědět. V žádném případe byste měli počkat s platbou objednávky, pokud se vyskytne problém s přidáním kuponu, protože u zaplacených objednávek nemůžeme upravit celkovou částku.

 

Jak změřit Vaši velikost prstenu?

Užitečné informace a přesné způsoby měření velikostí prstenů najdete po kliknutí na následující link: http://sperky-eshop.cz/informace/6-jak-zmerit-velikost-prstenu

 

Nabízíte úpravy šperků – krácení, gravírování?

Bohužel, šperky nevyrábíme, a neposkytujeme tedy žádné služby spojené s úpravou výrobků, ani gravírování. Berte prosím na vědomí, že v případě, že budete upravovat výrobky zakoupené v našem e-shopu, ztrácíte automaticky záruku na zboží.

 

Kdy bude vyprodaný výrobek opět skladem?

Naše stránka je denně aktualizována. Doporučujeme Vám ji sledovat, případně si nastavit notifikaci e-mailem, kterým Vás po přiskladnění okamžitě upozorníme na dostupnost žádaného produktu.

 

Jaká je barevná stálost výrobků?

Nejznámější způsob barvení šperků vyrobených z chirurgické oceli je koupel v elektromagnetické lázni, což znamená, že se barvivo nalepí na povrch působením elektromagnetické síly. Při výrobě oceli se nedá zabarvit samotný materiál, pouze jeho vnější povrch. Z toho vyplývá, že barva může časem vymizet. Závisí to na způsobu nošení šperků.

 

Vyrábíte také šperky na zakázku?

Šperky objednáváme pouze od renomovaných dodavatelů, sami je nevyrábíme.

 

 

 


homeDomů

local_mall
cancel
cancel