Kategorie

    FAQ - Často kladené dotazy

     

    Jak mám postupovat při vytváření objednávky?

    Dostupnost výrobku je u obrázku znázorněna zeleným znakem "+" v košíku – tehdy je zboží na skladě a můžete si ho objednat.

    • Nejprve je třeba vybrat správné kombinace / velikost zboží, je-li u výrobku rozbalovací políčko. POZOR! U prstenů Vám systém vloží do košíku automaticky nejnižší velikost, kterou u daného prstenu máme. Proto je stále třeba zadat správnou velikost.
    • Klikněte na ikonu Vložit do košíku – zboží automaticky "přiletí" do košíku.
    • Chcete-li pokračovat v nákupu, klidně si vyberte další zboží / velikost. Zboží, které jste již vložili do košíku, Vám v košíku zůstane.
    • Když chcete objednávku ukončit, klikněte nahoře v pravém rohu na ikonu červený nákupní košík. Na ploše uvidíte obsah Vašeho košíku, kde ještě můžete změnit počty výrobků, případně něco z košíku vyndat. Vyčíslena bude také celková suma, kterou budete platit za zboží společně s dopravou.
    • Vyplňte objednávkový formulář s potřebnými údaji.
    • Pokud jste náš věrný zákazník, nebo jste od nás vyhrál(a) / dostal(a) kupon / slevový kód, přidejte jej do správné kolonky.
    • K některým výrobkům máte k dispozici dárek. Svůj dárek si vyberete kliknutím na produkt / obrázek.
    • Po zvolení dárku přejděte na výběr dopravy a způsob platby.
    • Ještě jednou si zkontrolujte Vaše údaje a objednávku, zda jste vyplnil(a) všechna potřebná políčka.
    • Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko Další krok.
    • Potom se vám zobrazí sumarizace Vaší objednávky. V tomto kroku se ještě dá změnit způsob platby (chcete-li jej změnit, je třeba kliknout na ikonku Jiný způsob platby). V případě, že je vše v pořádku, zbývá už jen potvrdit Vaši objednávku kliknutím na ODESLAT objednávku.
    • Pokud byla objednávka správně vytvořena, po několika sekundách od nás dostanete informační e-mail.
    • V případě, že byste při vytváření objednávky narazil(a) na problém, můžete nás kontaktovat telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím služby Livechat. Rádi Vám pomůžeme.

     

    Kolik stojí doprava / poštovné?

    Dodací lhůta je 2-3 pracovní dny od odeslání Českou poštou za 89,- Kč, 1-2 pracovní dny po odeslání kurýrem za 99,- Kč, 1-2 pracovní dny po odeslaní na pobočce Uloženky za 59,- Kč s tím, že:

    • Zboží je doručováno Českou poštou nebo kurýrem pouze v pracovní dny! Dodání balíčků během víkendů nebo státních svátků není možné. Iba na pobočce Uloženky.
    • Objednávky přijaté po 9:00 hod. (v pondělí do 8:30) a během víkendu jsou vyřizovány následující pracovní den – při dodání Českou poštou!
    • Objednávky přijaté po 9:30 hod. (v pondělí do 9:00) a během víkendu jsou vyřizovány následující pracovní den – při dodání kurýrem!

    Pro všechny objednávky platí, že poštovné u objednávek nad 1 000 Kč je zdarma.

     

    Jak mohu zaplatit?

    Výběr způsobu platby Šperky E-shop:

    • Za zboží zaplatíte při převzetí zásilky dobírkou
    • platebním převodem na náš účet v ČSOB - pobočka Hodonín
    • PayPal
    • platba bankovní kartou Cardpay.

     

    Do kolika dnů mi bude zboží doručeno?

    Je-li všechno zboží z Vaší objednávky dostupné skladem, obratem Vám jej zašleme následující pracovní den. To znamená, že doma jej budete mít za 2 - 3 pracovní dny od odeslání Českou poštou, nebo za 1 - 2 pracovní dny kurýrem!

    Pokud k Vám zboží v tomto termínu nedorazí, nebo nenajdete v poštovní schránce oznámení o doručení zásilky, neváhejte a kontaktujte nás. Poskytneme Vám podací číslo zásilky nebo kontakt na kurýra.

    Objednávky přijaté po 8:30 hod. a během víkendu jsou vyřizovány následující pracovní den – při dodání Českou poštou a Uloženkou! Objednávky přijaté po 9:00 hod. a během víkendu jsou vyřizovány následující pracovní den – při dodání kurýrem!

     

    Jak postupovat při reklamaci / výměně zboží?

    Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ve smyslu platných právních předpisů. Je-li hodnota poškozeného zboží do výše zaplaceného poštovného (u vyšších objednávek předpokládaného poštovného, tedy 89,- Kč), stačí zaslat foto poškozeného výrobku.

    • Zboží i s kopií faktury a průvodním dopisem (uveďte jméno a příjmení, na které byla objednávka vytvořena, číslo faktury, pokud jej neznáte, uveďte, kdy jste u nás objednávku vytvořil(a) a  na jakou sumu +  důvod reklamace) nám zašlete na adresu: Šperky s.r.o., P.O.BOX 44, Hodonín 695 07.
    • Je třeba vytvořit novou objednávku, kde do poznámky v objednávce uvedete, že se jedná o "reklamaci zboží z  / původní / faktury číslo" (rezervujete si tak zboží, a také je to informace pro nás, abychom Vám objednávku neposílali). Pokud již není k dipozici dané zboží, vyberte si jiné. Nevyberete-li si jiné zboží, objednávku nevytvářejte, ale do průvodního dopisu uveďte číslo účtu, na který chcete zaslat peníze zpět.
    • Máte-li další otázky, pište prosím na reklamacie@sperky-eshop.sk.

    Doporučujeme zboží zaslat v kvalitnější / bublinkové obálce, doporučeně, ne na dobírku. NEZASÍLEJTE ZBOŽÍ KURÝREM!!! Pokud Vám bylo doručeno poškozené / jiný druh / jiná velikost zboží, než jste si objednal(a) (tj. došlo k pochybení na naší straně), neplatíte poštovné za opakované odeslání.

    Podle § 18 odst. 4 zákona o ochraně spotřebitelů vyřízení reklamace nesmí trvat déle než 30 dnů, tj. do této lhůty vyřizujeme reklamace. Naše reklamační oddělení Vás bude kontaktovat.

     

    Mohu při reklamaci / výměně zboží vrátit pouze část objednávky?

    Ano, můžete vrátit také část objednávky. Chcete-li ji reklamovat, zašleme Vám zpět peníze. Pokud si chcete namísto ní vybrat jiné zboží, vrátíme Vám případný rozdíl mezi hodnotou nového a vráceného zboží.

     

    Jak mohu uplatnit slevový kód?

    Na naší webové stránce u jednotlivých produktů stále vidíte, kolik bodů můžete získat nákupem daného výrobku a jakou hodnotu má Váš slevový kupon. Abyste mohl(a) uplatnit slevové kupony z vytvořených objednávek, musíte být zaregistrován(a) na naší webové stránce. U objednávky s více produkty se Vám tyto body sčítají. Nasbírané body si na slevový kupon můžete změnit přímo na svém kontě. Klikněte na kolonku „věrnostní body“ a tam potvrdíte, že si přejete změnit body na slevový kupon. Potom Vám systém vygeneruje kód, který zadáte při další objednávce. Podle počtu bodů Vám bude odečtena adekvátní částka z hodnoty Vaší objednávky. Kupony můžete uplatnit po 14 dnech od převzetí poslední zásilky. V případě, že od poslední objednávky uběhlo více než 14 dní a Vy chcete kupon uplatnit ihned, přidáme Vám jej na požádání do objednávky přímo v našem e-shopu.

     

    Jak změřit Vaši velikost prstenu?

    Užitečné informace a přesné způsoby měření velikostí prstenů najdete po kliknutí na následující link: http://sperky-eshop.cz/informace/6-jak-zmerit-velikost-prstenu

     

    Nabízíte úpravy šperků – krácení, gravírování?

    Bohužel, šperky nevyrábíme, a neposkytujeme tedy žádné služby spojené s úpravou výrobků, ani gravírování. Berte prosím na vědomí, že v případě, že budete upravovat výrobky zakoupené v našem e-shopu, ztrácíte automaticky záruku na zboží.

     

    Kdy bude vyprodaný výrobek opět skladem?

    Naše stránka je denně aktualizována. Doporučujeme Vám ji sledovat, případně si nastavit notifikaci e-mailem, kterým Vás po přiskladnění okamžitě upozorníme na dostupnost žádaného produktu.

     

    Jaká je barevná stálost výrobků?

    Nejznámější způsob barvení šperků vyrobených z chirurgické oceli je koupel v elektromagnetické lázni, což znamená, že se barvivo nalepí na povrch působením elektromagnetické síly. Při výrobě oceli se nedá zabarvit samotný materiál, pouze jeho vnější povrch. Z toho vyplývá, že barva může časem vymizet. Závisí to na způsobu nošení šperků.

     

    Vyrábíte také šperky na zakázku?

    Šperky objednáváme pouze od renomovaných dodavatelů, sami je nevyrábíme.

     

     

     


    DomůDomů

    • katalog
    • Vánoce 2017
    • banner
    X
    Pro účely přizpůsobení obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýzy návštěvnosti používáme soubory cookies.
    Souhlasím
    Více informací